معرفی انواع لوازم التحریر

معرفی انواع لوازم التحریر

لوازم التحریر چیست؟

به همه ی ابزاری که رابطه ای با نوشتن و طراحی دارند لوازم التحریر می گویند. لوازم التحریر کلمه ای عربی است و در فارسی به آن نوشت افزار هم می گویند. نوشت افزار ها یکی از لوازم مهمی هستند که از بچگی همراه ما بوده و حتی در بزرگسالی هم در کارهای روزمره ما کاربرد دارند. برای نوشتن و نقاشی کردن استفاده می شوند. لوازم التحریر شامل مداد، خودکار، مداد تراش، پاک کن، دفتر، دفتر یادداشت هستند که این ها خود نیز انواع گوناگون با کیفیت ها و قیمت های متنوع دارند و برای سنین مختلف چه برای کودکان در مهد کودک، برای دانش آموزان در مدرسه، برای دانشجویان در دانشگاه و چه برای کارمندان در اداره ها مورد استفاده قرار می گیرد.

الحریر

تاریخچه لوازم التحریر

ابزار های مهم برای نوشتن ابتدا میخ و سنگ بود و بعد ها مصری ها توانستند از پوست حیواناتی مانند گوسفند و بز کاغذ پوستی بسازند که بیشتر، افراد ثروتمند می توانستند آن را تهیه کنند. مصریان با گذشت زمان توانستند از ساقه های درخت پاپیروس نیز کاغذ درست کنند و موفقیت زیادی را در سطح نوشتاری رقم بزنند به این صورت که ساقه های درخت پاپیروس را لایه لایه و نواری در کنار هم قرار می دادند به طوری که این نوار های باریک در هم فرو می رفت و این لایه ها را زیر آفتاب قرار می دادند تا خشک شود و بعد از خشک شدن به صورت کاغذ در می آمد. امروزه در یک سال بیش از 300 میلیون تن کاغذ در جهان تولید می شود. درباره ی تاریخچه مداد هم می توان گفت که در ابتدا مداد ها از جنس سرب بودند و بعد ها مداد گرافیتی در انگلستان ساخته شد و رفته رفته مداد به صورت امروزی درآمد. در آن زمان مردم برای پاک کردن نوشته های خود از روی کاغذ ها از سنگ و ماسه استفاده می کردند که سطح کاغذ را می خراشید. برای جلوگیری از این کار بعد ها از خمیر نان به عنوان پاک کن استفاده کردند. بعد از گذشت مدت ها یک مهندس انگلیسی به اشتباه به جای خمیر از یک قطعه لاستیک برای پاک کردن استفاده کرد که این وسیله بهتر از خمیر نان بود و از این زمان ساخت انواع پاک کن ها با مدل های مختلف آغاز شد. بهتر است بدانید که در حدود صد سال پیش پاک کن وجود نداشت و تولید نمی شد زیرا انسان ها و در میان آن ها معلمان بر این باور بودند که پاک کن دقت دانش آموزان را کم می کند و آن ها را به اشتباه کردن تشویق می کند.

انواع لوازم التحریر در فروشگاه اتود

راهنمای خرید لوازم التحریر

ما در این مقاله راه های خرید لوازم التحریر را با انواع کیفیت آنها برای شما عزیزان توضیح می دهیم.
یکی از مواردی که در خرید لوازم التحریر اهمیت زیادی دارد کیفیت محصولات است. فروشگاه اتود یکی از معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده لوازم التحریر است که با کیفیت ترین محصولات را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. اگر زمان کمی برای تهیه ی لوازم التحریر خود دارید و به صورت حضوری نمی توانید لوازم نوشت افزار خود را تهیه کنید، می توانید از طریق این سایت www.etud.ir محصولات را مشاهده کنید و لوازم مورد نیاز را با طرح های دلخواه خود سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب لوازم التحریر خود را دریافت کنید. در خرید های اینترنتی این موضوع اهمیت زیادی دارد که مشتریان در طی مراحل خرید به مشکلی برنخورند و راحت بتوانند محصول مورد نظر خود را سفارش دهند، فروشگاه اتود این موضوع مهم را در نظر گرفته و مشتریان می توانند به راحتی لوازم مورد نیاز خود را از طریق سایت این فروشگاه سفارش دهند. فروشگاه اتود تنوع زیادی در محصولات خود دارد و دست شما را در انتخاب باز گذاشته است. در این فروشگاه انواع دفتر ها با طرح ها و مدل های متنوع، انواع مداد تراش های فلزی، پلاستیکی و رومیزی در اندازه های مختلف، مداد شمعی ها و ماژیک های رنگی که بیشتر مورد توجه کودکان می باشد و یکی از نوشت افزار های مورد علاقه برای بچه ها است، همچنین انواع خودکار های رنگی و مداد ها با مارک ها و برند های متفاوت و لوازمی دیگر قرار داده شده است که هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی از سایت www.etud.ir می توانید خرید کنید. فروشگاه اتود با عرضه ی بهترین و متنوع ترین لوازم التحریر توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند و به یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه ها تبدیل شده است. به شما عزیزان نیز توصیه می شود لوازم التحریر خود را برای کسب اطمینان از کیفیت و قیمت آن ها از فروشگاه اتود خریداری کنید.

محصولات

مشاهده همه

خرید اینترنتی لوازم التحریر

انواع نوشت افزار ها در اداره ها، دانشگاه ها، آموزشگاه های هنری و موسسات استفاده می شود اما بیشتر در مدارس و دانشگاه ها کاربرد دارد و از مهم ترین آن ها می توان به مداد، خودکار، دفتر، مداد تراش اشاره کرد. اگر می خواهید در مورد نوشت افزار ها و انواع مختلف آن ها اطلاعات بیشتری به دست آورید با استفاده از مجله مداد نوکی می توانید اطلاعات خوبی در خصوص نوشت افزار به دست آورده و تاریخچه ی آن ها را مطالعه کنید. در این سایت دانستنی های لازم درباره ی لوازم التحریر و تاریخچه ی آن ها قرار داده شده است. همچنین از طریق این لینک می توانید وارد صفحه فروشگاه اتود شده و محصولات آن را مشاهده کنید. می توانید لوازم دلخواه خود را به صورت اینترنتی از این سایت سفارش دهید.

دیدگاه شما

محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.